Відділ освіти м. Гадяч


Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6562
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




Корисні лінки

Архів новин 2015
Архів новин 2014
Архів новин 2013
Архів новин Січень – Травень 2011

Плани розвитку ЗНЗ.Підсумковий наказ.

                                                  Н А К А З

Від 07.11.2011                                                                                         № 550

                                                                                 

Про підсумки перевірки планів

розвитку загальноосвітніх

навчальних закладів

 

На виконання Плану організації виконання постанови Верховної Ради України від 06.07.2010 № 2441– VI (підпункт 9 пункту 2), схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 21.07.2010, відповідно до наказу Головного управління освіти і науки від 19.01.2011  №27 «Про створення планів розвитку загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів», наказів відділу освіти райдержадміністрації від 30.06.2011 №326 «Про створення планів розвитку загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів» та від 11.10.2011 №500 «Про створення експертної групи», на  виконання Плану організації виконання постанови Верховної Ради України від 06.07.2010 № 2441– VI (підпункт 9 пункту 2), схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 21.07.2010, з метою створення  планів розвитку загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів, які б забезпечували цілеспрямовану діяльність педагогічних колективів у чітко окресленій  перспективі  строком  на 3–5 років,

В період з 01.09.2011 по 31.10.2011експертною  групою в складі:  Лідового І.Г. – начальника відділу освіти, голови комісії;

Смірнової Т.Ю. – директора Гадяцького науково – методичного центру, члена комісії;

Кузьменко Р.В. – головного спеціаліста відділу освіти, члена комісії;

Рябка О.І.- головного спеціаліста відділу освіти, члена комісії;

Ємець Т.М.- методиста Гадяцького науково – методичного центру, члена комісії;

Неминущої В.Е. – методиста Гадяцького науково – методичного центру, члена комісії;

здійснювалось вивчення  відповідності планів розвитку загальноосвітніх  та дошкільних навчальних  закладів методичним рекомендаціям з планування розвитку школи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського.

                На розгляд були подані плани розвитку всіх загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів району.

Перевіривши плани розвитку загальноосвітніх навчальних закладів району комісія вважає, що слід відзначити високу виконавську дисципліну керівників таких навчальних закладів які першими подали плани розвитку на вивчення  відповідності їх методичним рекомендаціям ПОІППО ім.М.В.Остроградського до експертної групи: В.Будищанську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів, Гадяцьку спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №4                ( директори: Геращенко О.В., Бутенко С.М.).

Слід відмітити творчу співпрацю членів творчих груп по розробці планів розвитку Гадяцьких спеціалізованих шкіл І-ІІІ ступенів №3 та №4, Б.Луцької та Розбишівської загальноосвітніх шкіл  І-ІІІ ступенів, Сарської та В.Будищанської спеціалізованих шкіл І-ІІІ ступенів, Плішивецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (директори: Сасько А.О., Бутенко С.М., Житченко В.І., Степка Г.І., Харадзе С.О., Деркач Ю.Я.).

Заслуговує уваги аналітична складова проектів планів розвитку Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів та Рашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (директори: Харадзе С.О., Басараб О.М.).

                Цікава оригінальність та ідейність змісту прослідковується у планах розвитку Лютенської, Краснознаменської, Книшівської загальноосвітніх шкіл  І-ІІІ ступенів та Біленченківської загальноосвітньої  школи  І-ІІ ступенів (директори: Шаповал В.В., Горб В.І., Інзик С.І., Єна В.В.).

Але разом з тим, до складених планів розвитку шкіл є  зауваження:

При аналізі стану навчально-виховної роботи і розробці перспективних

напрямків роботи на 2011-2016 роки керівництво закладу не посилається на державні, галузеві, регіональні нормативно-правові документи (Закони, Концепції, Програми, Положення, Інструкції і т.ін.).

                У вступах проаналізовано діяльність закладів лише на основі наказів та протоколів педрад, і не отримано інформацію з неофіційних педагогічних спостережень, тестувань учителів, учнів, батьків і т.ін. Якщо й проводиться аналіз діяльності педколективу, то лише за один рік, а не років  за три, щоб можна було показати ріст чи спад у діяльності колективу, успішності учнів.

.      ЗНЗ не визначають сильні і слабкі сторони діяльності колективу, тому і завдання по розвитку випливають невідомо звідки.

Нехтуються традиційні (класичні) форми роботи, які дають результат навчальної і позакласної роботи, які необхідно доповнити інноваційними складовими (конкретно по навчальному предмету, вчителю, виду позакласної діяльності).

            Не сплановано така ділянка роботи, як взаємодія навчального закладу з іншими навчальними закладами (аж до Міжнародного співробітництва), державними, громадськими організаціями, у реалізації спільних проектів щодо вирішення проблем педагогічних та учнівських колективів (обмін досвідом, спільні заходи, акції, тренінги і т.ін.).

            Не всі навчальні заклади відобразили традиційні та рекомендовані (рейтингові) форми роботи з дітьми.

            Недостатнньо уваги приділено  питанням зайнятості дітей у позакласній та позаурочній діяльності (гуртки, клуби за інтересами, патріотичні акції).

      В багатьох навчальних закладах не розроблені плани реалізації проектів, а якщо і розроблені, то не завжди визначені в часі, виконавцях, способах контролю і узагальнення (аналізу, дослідження).

            В планах не відображено співпрацю в колективі (складення циклограм роботи), що виражається в підвищенні професійного росту через участь у семінарах, методичних об’єднаннях, засідання педагогічних рад, роботи творчих груп, роботи профспілкового комітетуі т ін.

       Не планується робота по поліпшенню шкільних Веб – сайтів, робота педколективу, учнів та батьків у Щоденнику ua., використання ППЗ вчителями.

                Перспективна робота закладу часто не підпорядковується проблемі навчального закладу, яка підпорядкована загальній проблемі району.

                В тексті часто пишеться не план розвитку школи як потрібно, а програма розвитку.

                Не розроблені оціночні критерії очікуваних результатів діяльності закладу.

                В планах не згадано про створення округів.

          Не розроблено кошторис доходів та витрат на реалізацію проектів плану.

 

Враховуючи зазначене та відповідно до висновків експертної групи відділу освіти по перевірці планів розвитку загальноосвітніх навчальних закладів на виконання методичних рекомендацій з планування розвитку школи Полтавського ОІППО ім. М.В.Остроградського,

 

Н А К А З У Ю:

 

1.       Керівникам навчальних закладів:

1.1. Прийняти загальні зауваження до уваги.

1.2. Доопрацювати плани розвитку загальноосвітніх навчальних закладів.

1.3. Затвердити плани розвитку навчальних закладів до 10.12.2012.

1.4. До 15.12.2011 подати затверджені плани розвитку загальноосвітніх навчальних закладів у відділ освіти.

   2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

В. о. начальника відділу освіти                                                Р.В.Кузьменко

 

Ємець 0995333583

 

 

 

 

 

             

 

 

 

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Гадяч
free counters Національна дитяча "Гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія






Відділ освіти  
 Гадяч © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz