Відділ освіти м. Гадяч


Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6562
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




Корисні лінки

Архів новин 2015
Архів новин 2014
Архів новин 2013
Архів новин Січень – Травень 2011

Сторінка 1

                                   Журнал «Заступник директора школи»

                                                                  № 05 травень 2012-06-05

 

КОМПЛЕКТУЄМО  МЕТОДИЧНИЙ
КАБІНЕТ

 

         Ефективність річного плану роботи загальноосвітнього навчального закладу насамперед залежить від того, чи будуть виявлені проблеми попереднього періоду і чітко визначені завдання на наступний навчальний рік. Адже саме на розв’язання цих завдань і мають бути спрямовані  всі заплановані на новий навчальний рік.

 

Складання аналізу роботи загальноосвітнього

навчального закладу за минулий рік:

крок за кроком

 

         Ґрунтовний аналіз роботи закладу за минулий рік є обов’язковим розділом річного плану роботи загальноосвітнього навчального закладу. Щоб чітко визначити завдання на наступний навчальний рік, слід ретельно проаналізувати діяльність школи у навчальному році, що добігає кінця. При цьому необхідно проаналізувати не лише окремі напрями роботи, а й розвиток матеріально-технічної бази, стан безпеки життєдіяльності, роботу з учнівським самоврядуванням, батьками тощо.

         Щоб уникнути дублювання інформації та викласти матеріал у певній логічній послідовності, варто визначити алгоритм складання аналізу роботи загальноосвітнього навчального закладу за минулий рік.

 

КРОК 1. Подаємо загальні відомості про умови функціонування  

                закладу

 

         Аналізу роботи загальноосвітнього навчального закладу має передувати опис таких умов його функціонування:

- підпорядкованість та потужність;

- пріоритетні напрями діяльності;

- режим роботи школи та мережа класів;

- матеріально-технічна база та її зміни упродовж минулого року;

- створення умов щодо безпеки життєдіяльності учасників навчально-

  виховного процесу;

- соціальний захист збереження та зміцнення здоров’я учнів та працівників

  загальноосвітнього навчального закладу;

- залучення педагогічних працівників і батьків до управління діяльністю

  загальноосвітнього навчального закладу;

- співпраця з громадськими організаціями.

 

КРОК 2. Аналізуємо кадрове забезпечення та роботу щодо

              підвищення фахової майстерності педагогічних працівників

 

         Слід зазначити якісний і кількісний склад педагогічних кадрів, ті кадрові зміни упродовж року, що вплинули чи можуть вплинути на якість освітнього процесу.

         Аналіз роботи щодо підвищення фахової майстерності педагогічних працівників має містити відомості про:

- виконання плану курсової перепідготовки;

- участь педагогічних працівників у районних формах  методичної

  роботи (методичне об’єднання, творча група, педагогічні читання,

  конференції, школа передового досвіду тощо);

- самоосвітню діяльність педагогічних працівників (звіти на педрадах,

  співбесіди, презентації методичних посібників, зокрема авторських тощо);

- результати атестації педагогічних працівників, зокрема оцінку роботи

  атестаційної комісії.

 

КРОК 3. Оцінюємо ефективність методичної роботи

 

         Далі слід проаналізувати зміст і результативність методичної роботи відповідно до розв’язання річних завдань. Зокрема доцільно висвітлити позитивні зміни в освітньому процесі, що стали можливими завдяки певним методичним заходам, спрямованим за розв’язання існуючих проблем. Усі наведені в аналізі факти  мають базуватися на діагностичних даних щодо підвищення кваліфікаційного рівня педагогічних працівників і якісних змін рівня сформованості компетентностей учнів у різних сферах  життєдіяльності.

         Аналізуючи методичну роботу, слід дотримуватися певної логіки викладу інформації. Можна, скажімо, провести порівняльний аналіз методичних заходів за видами (консультації, семінари, тренінги, майстер-класи, засідання педагогічної ради тощо) або проаналізувати результативність методичних заходів, спрямованих на розв’язання певних річних завдань.

 

КРОК 4. Аналізуємо якість навчально-виховного  процесу

 

         Аналізуючи якість навчально-виховного процесу, слід зазначити, як сприяли його поліпшенню методичні, організаційно-педагогічні заходи, використання інновацій тощо.

         Необхідно висвітлити:

- стан розвивального середовища;

- різні форми організації навчально-виховної та позакласної роботи;

- створення умов для варіативності навчання та заходи щодо упровадження

  інноваційних педагогічних технологій  у навчально-виховний процес;

- результати участі учнів у районних та обласних етапах всеукраїнських

  учнівських олімпіад та конкурсів-захистів робіт учнів-членів Малої академії

  наук;

- творчі спортивні досягнення учнів;

- наступність у роботі між початковою та старшою школою;

- організацію роботи з учнями, які навчаються за індивідуальною або

  екстернатною формою навчання;

- роботу з батьками учнів, громадськістю.

 

КРОК 5. Зазначаємо інформацію про заходи, спрямовані на

               формування позитивного іміджу загальноосвітнього

                навчального закладу

 

         За наявності іміджевих заходів слід висвітлити і їх. Це може бути участь загальноосвітнього навчального закладу в педагогічних і учнівських конкурсах регіонального рівня, наявність публікацій щодо досягнень педагогічного колективу на сторінках періодичних видань, рейтингова оцінка роботи закладу тощо.

 

КРОК 6. Підбиваємо підсумки

 

         Насамкінець слід підбити підсумки роботи за минулий рік, зокрема необхідно:

- окреслити  досягнення і недоліки;

- визначити причини встановлених результатів (позитивних чи негативних);

- вказати:

* які проблеми залишилися нерозв’язаними і потребують подальшої роботи;

* які проблеми, виявлені під час вивчення й аналізування діяльності

   загальноосвітнього закладу, потребують розв’язання у наступному

   навчальному році.

 

КРОК 7. Оформлюємо звіт про роботу загальноосвітнього

                навчального закладу

 

         Заключним етапом є проведення наради при директорові та оформлення зведеного звіту роботи загальноосвітнього навчального закладу за рік.

 

 

 

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Гадяч
free counters Національна дитяча "Гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія






Відділ освіти  
 Гадяч © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz