Математика2019/2020 н.р.
Для учителів математики та інформатики щодо організації навчання учнів у закладах загальної середньої освіти на час тимчасового припинення освітнього процесу
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання математики у 2019/2020 н.р.
2018/2019 н.р.
Усна математика прангліміне
Полтавський ОІППО.ім.М.В.Остроградського. Методичні рекомедації щодо викладання математики у 2018/2019 н.р.
Методичні рекомендації МОН України щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
-
![Математика-Шкільне життя](https://www.schoollife.org.ua/wp-content/uploads/2015/05/Matematyka-SHkilne-zhyttya-70x70.jpg.pagespeed.ce.VMMHc_Rdoe.jpg)
24.07.2018
-
![Математика-Шкільне життя](https://www.schoollife.org.ua/wp-content/uploads/2015/05/Matematyka-SHkilne-zhyttya-70x70.jpg.pagespeed.ce.VMMHc_Rdoe.jpg)
13.07.2018
-
![Математика-Шкільне життя](https://www.schoollife.org.ua/wp-content/uploads/2015/05/Matematyka-SHkilne-zhyttya-70x70.jpg.pagespeed.ce.VMMHc_Rdoe.jpg)
08.07.2018
2017-2018 н.р.
Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання математики у 2017 2018 н.р.( Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)
Електронні підручники (https://imzo.gov.ua):
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПОІППО ім.М.В.Остроградського щодо викладання шкільного курсу математики у 2017/2018 н.р.
![Перегляд у PDF image_pdf](https://imzo.gov.ua/wp-content/plugins/pdf-print/images/pdf.png) ![Друкувати контент image_print](https://imzo.gov.ua/wp-content/plugins/pdf-print/images/print.png)
- «Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Тарасенкова Н.А., Богатирьова І.М., Коломієць О.М., Сердюк З.О.)
- «Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт Істер О.С.)
- «Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Кравчук В.Р., Підручна М.В., Янченко Г.М.)
- «Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
- «Алгебра для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням математики» підручник для 9 класу, загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
- «Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Прокопенко Н.С., Захарійченко Ю.О., Кінащук Н.Л.)
-
![Перегляд у PDF image_pdf](https://imzo.gov.ua/wp-content/plugins/pdf-print/images/pdf.png) ![Друкувати контент image_print](https://imzo.gov.ua/wp-content/plugins/pdf-print/images/print.png)
- «Геометрія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
- «Геометрія для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням математики» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М.С.)
- «Геометрія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бевз Г.П., Бевз В.Г., Владімірова Н.Г.)
- «Геометрія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Єршова А.П., Голобородько В.В., Крижановський О.Ф., Єршов С.В.)
- «Геометрія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Тарасенкова Н.А.)
- «Геометрія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Істер О.С.)
Перелік навчальних програм з МАТЕМАТИКИ, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативного складника навчальних планів у 2017/2018 навчальному році (2013-2016 рр.)
Оновлена програма 2017 року з математики(5-9 кл.)
Календарно-тематичне планування уроків математики, алгебри, геометрії для 5- 9 класів за оновленою програмою 2017 року
Календарно -тематичне планування уроків алгебри та початків аналізу і геометрії у 10-11 класах (академічний рівень)
Календарно-тематичне планування уроків алгебри та початків аналізу і геометрії у 10класі ( рівень стандарту)
Навчальні програми 5-9 класи (наскрізні змістові лінії)
https://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita-2/navchalni-prohramy-5-9-klasy-naskrizni-zmistovi-liniji/
Відеорекомендації з математики (частина 1 та частина 2), що створені у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)», на сторінці ed-era.com/mon59.
![https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t15.0-10/20425150_1501709893205846_1469503191807688704_n.jpg?oh=0960341a3884e1dacf6204ffb8e88f44&oe=5A38819D](https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t15.0-10/20425150_1501709893205846_1469503191807688704_n.jpg?oh=0960341a3884e1dacf6204ffb8e88f44&oe=5A38819D)
Уроки математики, алгебри, геометрії
ЗМІНИ ДО ПРОГРАМ З ЦИКЛУ ТОЧНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ НАУК
МАТЕМАТИКА. 5-9 КЛАСИ
Основним посилом обговорення навчальної програми з математики була надмірна завантаженість курсу. Оскільки додаткова кількість годин, яку просила більшість дописувачів, не входила до повноважень робочої групи, було прийнято рішення максимально розвантажити наявний матеріал в межах діючого стандарту. Вилучено деякий матеріал, який не використовується ні для логічного розгортання курсу, ні під час розв’язування задач і не має прикладного значення, звужено межі застосування окремих математичних фактів, зменшено обсяг громіздких обчислень і перетворень. При цьому до програми не включався новий зміст навчання.
Розвантаження відбулося і шляхом уточнення, корегування очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів з метою спрощення деяких з них, уникнення надмірної їх деталізації.
Проаналізовано міжпредметні зв'язки, по можливості переставлено математичний матеріал для кращого його використання в інших предметах. Зокрема в межах теми «Раціональні вирази» (8 клас) переставлено стандартний вигляд числа, що використовується в хімії.
Робоча група намагалася сформулювати навчальну програму таким чином, щоб посилити практичну спрямованість курсу математики. По можливості більшість задач, що пропонуються учням для розв'язання, мають практичний зміст. Для зручності вчителя в кінці кожного класу сформульовано певний перелік практичних задач, що можуть виконуватись на уроках. Їх розв’язання сприятиме реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей.
Зазнала також змін структура програми. Суттєва зміна - порядок стовпців змістової частини. На перше місце поставлено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів, а не зміст навчального матеріалу, необхідний для їх досягнення, щоб підкреслити, що не самі знання є основною метою навчання. Очікувані результати навчання упорядковані за знаннєвим, діяльнісним і ціннісним компонентами компетентностей та їх складниками.
Зміни стосуються кількості годин на кожну тему. Із усіх класів було вилучено тему повторення. Також орієнтовану кількість годин замінено на мінімальну. За рахунок цього було виділено суттєву кількість годин резерву, що пропонується використати на розгляд вчителя: повторення матеріалу на початку та/або в кінці року, або на збільшення кількості годин на кожну із вказаних у програмі тем.
Суттєві зміни у змісті навчання
Алгебра. 9 клас
1. Переставлена тема «Послідовності, прогресії» (тепер вона вивчатиметься раніше).
2. Введено тему передбачену державним стандартом «Основи комбінаторики, ймовірності, статистики», але очікувані результати її вивчення максимально спрощені.
Геометрія. 7 клас
1. Повернуто основні задачі на побудову, але на рівні ознайомлення саме з основними побудовами (без вироблення уміння розв’язувати задачі на побудову за допомогою основних задач).
9 клас
- З теми «Геометричні перетворення» вилучено навчальний матеріал, що стосується перетворення подібності та площ подібних фігур.
-
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.06.2017 № 841 "Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад з математики, фізики, хімії, біології, географії, економіки, інформатики, інформаційних технологій у 2017/2018 навчальному році"
ПОЛОЖЕННЯ про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
РЕКОМЕНДАЦІЇ по розробленню вчителем КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з математики на 2016-2017 н.р.
|