Відділ освіти м. Гадяч


Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3192
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




Корисні лінки

Архів новин 2015
Архів новин 2014
Архів новин 2013
Архів новин Січень – Травень 2011

Опорні школи

Методичні рекомендації

щодо функціювання опорних шкіл

Полтавської області

у 2017-2018 н.р.

(уклад. Н.І. Курмишева,

доцент кафедри менеджменту освіти ПОІППО, канд.пед.наук)

 

Забезпечення якісної освіти впродовж життя визнано нашою державою однією із цілей розвитку так само зазначено і в Декларації Тисячоліття Організації Об’єднаних Націй 2000 р., затвердженій 18-ма державами світу. Для реалізації зазначеної цілі пріоритетне місце відводиться системі шкільної освіти. У останні роки відбувається реформування системи освіти, пов’язаної зі змінами у мережі навчальних закладів, створенням освітніх округів, визначенням опорних шкіл, впровадженням прогресивних форм навчання, відкриттям закладів нового типу тощо. На сьогодні загальноосвітній навчальний заклад перестає бути тільки освітньою установою. У час децентралізації українського суспільства, демократичних і громадських цінностей, відкритості і гуманізації освіти школа стає центром освітньо-культурно-спортивного простору.

Опорна школа є найбільшою і найпотужнішою у певній місцевості, що дає рівний доступ дітей до якісної освіти. Заклад, який має ствердний образ, може витримати конкуренцію серед освітніх закладів однієї території у боротьбі за рівень отриманих учнями знань, умінь, ставлень, тобто компетентності. Він стає привабливим для педагогів, адже може забезпечити соціальний захист, задоволення роботою та професійний розвиток. У той же час — триває постійна конкуренція вчителів, що стимулює до постійного саморозвитку та навчання впродовж життя. Стійка активна громадянська позиція закладу, добре оснащення та висока компетентність педагогів опорної школи створюють довіру до всього, що відбувається в стінах закладу.

В Указі Президента України від 12 січня 2015 року 2015 року № 5/2015 “Про Стратегію сталого розвитку “Україна ­- 2020” освіту віднесено до вектору відповідальності, яким передбачено “забезпечення гарантій, що кожен громадянин, незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак, матиме доступ до високоякісної освіти, системи охорони здоров'я та інших послуг у державному та приватному секторах. Територіальні громади самостійно вирішуватимуть питання місцевого значення, свого добробуту і нестимуть відповідальність за розвиток всієї країни”.

Правовою основою рекомендацій є: Конституція України, Закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про місцеве самоврядування” Постанови Кабміну України № 777 від 27.08.2010 р. «Про затвердження Положення про освітній округ»[1], № 447 від 27.08.2010 р. «Про затвердження

 

[1] Про затвердження Положення про освітній округ [Електронний ресурс]. – Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 27.08.2010 № 777. - Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/777-2010-%D0%BF

ДЕТАЛЬНІШЕ>>>

 

(Взято з інтернету).

Детальніше>>        (З матеріалів поданих на конкурс)

Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Гадяч
free counters Національна дитяча "Гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія





Відділ освіти  
 Гадяч © 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz