Повністю СТАТУТ опорного закладу тут>>>
Відділ освіти Гадяцької райдержадміністрації відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про освітній округ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 року №777 (зі змінами) розробив та надав Гадяцькій райраді проект рішення «Про опорні заклади в Гадяцькому районі».
18 серпня 2017 року рішенням двадцять четвертої позачергової сесії сьомого скликання Гадяцької районної ради «Про опорні заклади в Гадяцькому районі» затверджені Умови проведення конкурсу для визначення опорного закладу серед загальноосвітніх навчальних закладів Гадяцької районної ради Полтавської області та склад конкурсної комісії.
Заявку та документи для участі у районному конкурсі відповідно до розділу II Порядку проведення конкурсу для визначення опорного закладу серед загальноосвітніх навчальних закладів Гадяцької районної ради Полтавської області, затверджених рішенням райради Умов проведення конкурсу, ЗОШ І-ІІІ ст. району надають на адресу Відділу освіти Гадяцької райдержадміністрації.
МАТЕРІАЛИ
подані закладами на районний конкурс для визначення опорного закладу серед загальноосвітніх навчальних закладів Гадяцької районної ради Полтавської області:
Лютенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:
* План розвитку Лютенської загальноосвітньої школи школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області
Сарська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів:
Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів:
Березоволуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:
Березоволуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (план розвитку))
Веприцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу С.Т.Васюти:
* МАТЕРІАЛИ до проекту "Опорна школа"
Мартинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:
Петрівсько-Роменська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:
Сватківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:
*Перспективний план розвитку Сватківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Книшівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:
Римарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:
* Заявка для участі у районному Конкурсі по визначенню опорного закладу серед загальноосвітніх навчальних закладів Гадяцької районної ради Полтавської області
* Короткий опис інвестиційних потреб Римарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
* План розвитку Римарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (витяг) на 2017-2021 роки
Рашівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів:
* Конкурсні матеріали для створення опорного навчального
закладу, який охоплюватиме територію Рашівської та Лисівської сільських
Методичні рекомендації
щодо функціювання опорних шкіл
Полтавської області
у 2017-2018 н.р.
(уклад. Н.І. Курмишева,
доцент кафедри менеджменту освіти ПОІППО, канд.пед.наук)
Забезпечення якісної освіти впродовж життя визнано нашою державою однією із цілей розвитку так само зазначено і в Декларації Тисячоліття Організації Об’єднаних Націй 2000 р., затвердженій 18-ма державами світу. Для реалізації зазначеної цілі пріоритетне місце відводиться системі шкільної освіти. У останні роки відбувається реформування системи освіти, пов’язаної зі змінами у мережі навчальних закладів, створенням освітніх округів, визначенням опорних шкіл, впровадженням прогресивних форм навчання, відкриттям закладів нового типу тощо. На сьогодні загальноосвітній навчальний заклад перестає бути тільки освітньою установою. У час децентралізації українського суспільства, демократичних і громадських цінностей, відкритості і гуманізації освіти школа стає центром освітньо-культурно-спортивного простору.
Опорна школа є найбільшою і найпотужнішою у певній місцевості, що дає рівний доступ дітей до якісної освіти. Заклад, який має ствердний образ, може витримати конкуренцію серед освітніх закладів однієї території у боротьбі за рівень отриманих учнями знань, умінь, ставлень, тобто компетентності. Він стає привабливим для педагогів, адже може забезпечити соціальний захист, задоволення роботою та професійний розвиток. У той же час — триває постійна конкуренція вчителів, що стимулює до постійного саморозвитку та навчання впродовж життя. Стійка активна громадянська позиція закладу, добре оснащення та висока компетентність педагогів опорної школи створюють довіру до всього, що відбувається в стінах закладу.
В Указі Президента України від 12 січня 2015 року 2015 року № 5/2015 “Про Стратегію сталого розвитку “Україна - 2020” освіту віднесено до вектору відповідальності, яким передбачено “забезпечення гарантій, що кожен громадянин, незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак, матиме доступ до високоякісної освіти, системи охорони здоров'я та інших послуг у державному та приватному секторах. Територіальні громади самостійно вирішуватимуть питання місцевого значення, свого добробуту і нестимуть відповідальність за розвиток всієї країни”.
Правовою основою рекомендацій є: Конституція України, Закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про місцеве самоврядування” Постанови Кабміну України № 777 від 27.08.2010 р. «Про затвердження Положення про освітній округ»[1], № 447 від 27.08.2010 р. «Про затвердження
[1] Про затвердження Положення про освітній округ [Електронний ресурс]. – Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 27.08.2010 № 777. - Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/777-2010-%D0%BF