Відділ освіти м. Гадяч


Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6562
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




Корисні лінки

Архів новин 2015
Архів новин 2014
Архів новин 2013
Архів новин Січень – Травень 2011

Зарубіжна література

2019/2020 н.р.

ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІЗ

ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Методичні рекомендації Полтавського ОІППО ім. М.В. Остроградського щодо вивчення російської мови у 2019/2020 н.р.

Методичні рекомендації Полтавського ОІППО ім. М.В.Остроградського щодо вивчення зарубіжної літератури у 2019/2020 н.р.

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо вивчення зарубіжної літератури у 2019/2020 н.р.

2018/2019н.р.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році

ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА

                                                                                                                      Зарубіжна література

· 

SCHOOLLIFE.ORG.UA

Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2018/2019 навчальному році

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 Методичні р...

Презентація курсу _ 7 клас:

YOUTUBE.COM

Зарубіжна література 7 клас

Презентація творів зарубіжної літератури в 7 класі

 

НОРМАТИВНО – ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

RSS “ШКОЛА УКРАЇНИ” – ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

2017-2018 н.р.

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання зарубіжної літератури у 2017 2018 н.р.( Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)

Методичні рекомендації ПОІППО ім.М.В.Остроградського щодо організації навчально-виховного процесу із зарубіжної літератури у 2017/2018 навчальному році

Електронні підручники (https://imzo.gov.ua):

Зарубіжна література 9 клас

image_pdfimage_print

Нормативно-правове забезпечення та методичні рекомендації:

  • Календарно – тематичне планування із зарубіжної літератури 5- 9 класи за оновленою програмою

  • Оновлена програма 2017 року з зарубіжної літератури

  • Kлючові зміни оновлених програм 5-9 класів із зарубіжної літератури:

  • 1. Імплементовано компетентнісний підхід до вивчення зарубіжної літератури в контексті положень «Нової української школи» згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

    2. Під час оновлення програми враховано Рекомендації щодо впровадження підходу, заснованого на правах людини, до загальної середньої освіти в Україні (соціогуманітарний цикл) Організації безпеки та співробітництва в Європі, Практичні пропозиції щодо розвитку компетентностей для демократичного громадянства в Новій українській школі, Керівні принципи освіти в галузі прав людини, програму курсу «Вчимося жити разом», матеріали проектів «Основи здоров’я» та «Фінансова грамотність».

    3. У проекті пояснювальної записки до програми визначено ієрархію цілей навчання, мету базової загальної освіти,роль зарубіжної літератури у формуванні ключових компетентностей, з’ясовано особливості запровадження наскрізних ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека» й «Підприємливість та фінансова грамотність», які відображають провідні соціально й особистісно значущі ідеї, що послідовно розкриваються у процесі навчання й виховання.

    4. У програмі виокремлено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (за розділами), з’ясовано особливості реалізації ключових компетентностей та предметних компетентностей. Предметні компетентності є багатокомпонентним утворенням, основними складниками якого є знаннєвий, діяльнісний і ціннісний компоненти.

    5. Спрогнозовано портрет випускника основної школи, патріота України, який поважає історію і культуру своєї та інших країн, вільно володіє державною мовою, активний і відповідальний у громадському й особистому житті, підприємливий та ініціативний, дотримується здорового способу життя.

    6. Пропозиції до обговорення на групі було узагальнено за змістом. Рішення робочої групи щодо кожної пропозиції аргументовано.

    7. З огляду на одержані під час обговорення на порталі EdEra пропозиції розширено список творів для альтернативного вивчення: додано «Снігову королеву» Г. К. Андерсена у 5 класі, «Собаче серце» М. О. Булгакова у 9 класі.

    8. Додано рубрику «Міжпредметні зв’язки».

    9. Розширено список творів для вивчення напам’ять за вибором учнів: байка І. А. Крилова у 6 класі, сонети В. Шекспіра і Ф. Петрарки у 8 класі, поезії О. С. Пушкіна у 9 класі.

    10. До списку додаткового читання додано. «Мій дідусь був черешнею» А. Нанетті, «Чи вмієш ти свистати, Юганно?» У. Cтарка.

    11.Спрощено формулювання окремих державних вимог літературознавчої лінії з метою урахування вікових особливостей учнів.

  • Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури у 8 класі на 2016-2017 н.р.

  • Усі уроки зарубіжної літератури
 

Матеріали обласного передового педагогічного досвіду вчителів світової та російської мови та літератури:
Жульєн Сорель. Втрата іллюзії.Алієва Н.П., вчитель світової літератури та російської мови Решетилівської гімназії імені І.Л.Олійника.

Матеріали Всеукраїнського досвіду вчителів світової літератури на дані головою РМО:
 

Презентація уроку: "Пошуки сенсу буття та призначення людини за трагедією Гете "Фауст" (Вч. Гончаренко С.Д.).

 

 

 
 
 
 
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Гадяч
free counters Національна дитяча "Гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія






Відділ освіти  
 Гадяч © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz