Відділ освіти м. Гадяч


Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6494
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




Корисні лінки

Архів новин 2015
Архів новин 2014
Архів новин 2013
Архів новин Січень – Травень 2011

Трудове навчання

2017-2018 н.р.
Календарно-тематичні плани  на 2017-2018 н.р.
 
Відеорекомендації з трудового навчання, що створені у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)», на сторінці ed-era.com/mon59.

Трудове навчання 9 клас

image_pdfimage_print

 

 
Все для вчителя

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ 2017. ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (5–9 КЛАСИ)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.

https://super.urok-ua.com/navchalni-programi-2017-trudove-…/

 
Ключові зміни до оновлених програм з трудового навчання:

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ. 5-9 КЛАСИ

У змісті навчальної програми, крім іншого, впроваджено алгоритм роботи учителя, який дозволить йому організувати навчальний процес у дусі «Нової школи» з неухильним дотриманням усіх положень чинного Держстандарту середньої освіти.

Основні зміни змісту програми були пов'язані з тим, щоб посилити її сильні сторони, які водночас, не є чимось новим для учителів трудового навчання. Такою «сильною стороною» є метод проектів, який у попередній програмі поєднували із застарілими принципами побудови змісту освіти, що не дозволяло у повній мірі реалізувати переваги цієї інноваційної технології.

Для повноцінного запровадження проектної технології у змісті трудового навчання учнів необхідно звільнити учителя від жорсткої регламентації навчального часу, дозволити учителю та учням більш творчо обирати вид практичної роботи, об'єкт проектування, матеріали і технології для реалізації проекту — конструювати навчальний процес, який буде значимим у першу чергу для учнів. Тому основні зміни змісту навчальної програми для створення її нового проекту, були пов'язані із наступними кроками:

Перший крок. Зміст програми структуровано навколо учнівського проекту з визначенням кінцевого результату у вигляді «очікувань навчально-пізнавальної діяльності учнів», які є спільними як для технічних так і для обслуговуючих видів праці. Вказані очікування є той «обов'язковий мінімум», який повинні засвоїти учні. Шлях для досягнення цієї мети — творча робота учителя та учнів. Інструментом досягнення мети є проектна технологія.

Другий крок. Наслідком першого кроку є трансформація обов'язкової для вивчення частину навчальної програми — основні її теоретичні і практичні складові було скорочено, систематизовано за класифікацією Блума і перенесено у частину «очікувань навчально- пізнавальної діяльності учнів».

Третій крок. Опрацьовано і вдосконалено частину програми, яка допомагає учителю організувати проектну діяльність учнів — було укладено перелік об'єктів проектування та можливих технологій, за якими вони можуть виконуватись. Ця робота ґрунтувалась на ретельному аналізі висловлених пропозицій, реальної роботи сучасного учителя, також врахування реальних можливостей шкільної майстерні.

За рахунок вище зазначених скорочень змісту навчального матеріалу та значного його перегрупування, збільшено можливість створення нових умов роботи учителя, набуття ним автономії у плануванні і організації проектної діяльності школярів. Така автономія проявляється не лише у самостійному розподілі учителем навчальних годин, але й можливості самим учням конструювати у співпраці з ним навчальне середовище, що зорієнтоване на їхні потреби, навчальні інтереси, дозволяє реалізувати їх творчий потенціал.

 

 
2016-2017 навчальний рік

                  Нормативні документи вчителя трудового навчання

 

     1. Закон України Про освіту - чинна редакція від 26.01.2016 http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1060-12

     2. Закон України Про загальну середню освіту - чинна редакція від

      19.04.2016 http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/651-14

     3.Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року//http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013

Указ президента України  № 344/2013

            4.Концепція профільного навчання в старшій школі// Наказ Міністерства   освіти   і науки  від  21.10.2013 № 145

          5. Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-296 «Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів»

          6.Положення про навчальні кабінети // Наказ від 20.07.2004  №601

           7.Положення про навчальні майстерні загальноосвітнього навчально-виховного закладу//Наказ Міністерства освіти України від 16 червня 1994 р. № 184

8.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти // Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.08.2013 року № 1222.

Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222 №1009 від 19 серпня 2016 року

9.Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів //Лист МОН України від 06.02.2008 №1/9-61.

10.Перелік програм на 2016-2017 рік

11. Перелік  навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 н.р. //?

 12.Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах //Наказ МОН України від 01.08.2001 № 563 із змінами і доповненнями, внесеними наказом МОН України від 20.11.2006 № 782.

13.Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих МОН України // Наказ МОН України від 18.04.2006 № 304) .

14.Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11 (12)-х класів ЗНЗ. // Наказ МОН України від 03.06.2008 № 496.

15.Інструктивно-методичні  рекомендації щодо вивчення трудового навчання у 2016-2017 н.р.

16. Методичні рекомендації,щодо викладання трудового навчання

17.Структура навчального року.

18. Особливості викладання у 8 класі.

19. Концепція профільного навчання.

20. Про стан викладання трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району в 2015/2016 н.р. (№29 від 31.05.2016)

21. Перелік навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання та обладнання для 5-12 класів ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ .

22.Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку у 2016-2017 н. р.

23. Про структуру 2016-2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів.

24.

Методичні рекомендації щодо вивчення предметів

«Трудове навчання», «Технології», «Креслення»

у загальноосвітніх навчальних закладах

у 2016-2017 навчальному році (Обласні рекомендації)

                                                                                                                                                                                                                                                                     

 
Блок 2. Технологія виготовлення виробів з аплікацією (26 годин).
Блок 2. Техноглогія виготовлення виробів із фанери для ДВП (26годин).
Тема 4.2. Культура споживання їжі. Етикет за столом.
Тема 4.2. Культура споживання їжі. Етикет за столом.
Тема 4.2. Культура споживання їжі. Етикет за столом.
Тема 4.2. Культура споживання їжі. Етикет за столом.

 Лабораторна робота 2. Методика вивчення художнього конструювання виробів.

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Гадяч
free counters Національна дитяча "Гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
|





Відділ освіти  
 Гадяч © 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz