Архів новин 2015 Архів новин 2014 Архів новин 2013 Архів новин Січень – Травень 2011 |
Математика2019/2020 н.р. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ
2018/2019 н.р. Методичні рекомендації МОН України щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
“ШКОЛА УКРАЇНИ”-МАТЕМАТИКА
2017-2018 н.р. Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання математики у 2017 2018 н.р.( Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436) Електронні підручники (https://imzo.gov.ua): Алгебра 9 клас
Оновлена програма 2017 року з математики(5-9 кл.)
Навчальні програми 5-9 класи (наскрізні змістові лінії)
Відеорекомендації з математики (частина 1 та частина 2), що створені у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)», на сторінці ed-era.com/mon59.
Уроки математики, алгебри, геометрії
ЗМІНИ ДО ПРОГРАМ З ЦИКЛУ ТОЧНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ НАУК МАТЕМАТИКА. 5-9 КЛАСИ Основним посилом обговорення навчальної програми з математики була надмірна завантаженість курсу. Оскільки додаткова кількість годин, яку просила більшість дописувачів, не входила до повноважень робочої групи, було прийнято рішення максимально розвантажити наявний матеріал в межах діючого стандарту. Вилучено деякий матеріал, який не використовується ні для логічного розгортання курсу, ні під час розв’язування задач і не має прикладного значення, звужено межі застосування окремих математичних фактів, зменшено обсяг громіздких обчислень і перетворень. При цьому до програми не включався новий зміст навчання. Розвантаження відбулося і шляхом уточнення, корегування очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів з метою спрощення деяких з них, уникнення надмірної їх деталізації. Проаналізовано міжпредметні зв'язки, по можливості переставлено математичний матеріал для кращого його використання в інших предметах. Зокрема в межах теми «Раціональні вирази» (8 клас) переставлено стандартний вигляд числа, що використовується в хімії. Робоча група намагалася сформулювати навчальну програму таким чином, щоб посилити практичну спрямованість курсу математики. По можливості більшість задач, що пропонуються учням для розв'язання, мають практичний зміст. Для зручності вчителя в кінці кожного класу сформульовано певний перелік практичних задач, що можуть виконуватись на уроках. Їх розв’язання сприятиме реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей. Зазнала також змін структура програми. Суттєва зміна - порядок стовпців змістової частини. На перше місце поставлено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів, а не зміст навчального матеріалу, необхідний для їх досягнення, щоб підкреслити, що не самі знання є основною метою навчання. Очікувані результати навчання упорядковані за знаннєвим, діяльнісним і ціннісним компонентами компетентностей та їх складниками. Зміни стосуються кількості годин на кожну тему. Із усіх класів було вилучено тему повторення. Також орієнтовану кількість годин замінено на мінімальну. За рахунок цього було виділено суттєву кількість годин резерву, що пропонується використати на розгляд вчителя: повторення матеріалу на початку та/або в кінці року, або на збільшення кількості годин на кожну із вказаних у програмі тем. Суттєві зміни у змісті навчання Алгебра. 9 клас 1. Переставлена тема «Послідовності, прогресії» (тепер вона вивчатиметься раніше). 2. Введено тему передбачену державним стандартом «Основи комбінаторики, ймовірності, статистики», але очікувані результати її вивчення максимально спрощені. Геометрія. 7 клас 1. Повернуто основні задачі на побудову, але на рівні ознайомлення саме з основними побудовами (без вироблення уміння розв’язувати задачі на побудову за допомогою основних задач). 9 клас
Сайт математиків Полтавщини http://matempolt.at.ua/пропонує: Комп'ютерні програми з математики http://matempolt.at.ua/index/programne_zabezpechennja/0-12
Інтернет-ресурси для вчителів математики http://metodportal.net/node/586/
Каталог освітніх ресурсів з математики http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki/index.php/
РЕКОМЕНДАЦІЇ по розробленню вчителем КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з математики на 2016-2017 н.р. Методичний посібник"Формування предметних і ключових компетентностей в учнів під час вивчення теми "Відсотки" в курсі основної та старшої школи.(http://tjemecj.blogspot.com/p/blog-page_21.html , або http://hadimatemrmo.ucoz.ua/index/tvorcha_grupa/0-13 Методичний посібник "Формування предметних і ключових компетентностей в учнів під час вивчення теми "Площі фігур" в курсі основної та старшої школи.(http://tjemecj.blogspot.com/p/blog-page_21.html, або http://hadimatemrmo.ucoz.ua/index/tvorcha_grupa/0-13 Методичні рекомендації, щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математикиМатематика (6–11 кл) Завдання і відповіді (06.11.2016) РЕКОМЕНДАЦІЇ: Додаток 1 до листа Міністерства освіти і науки України від _24.05.____2013 №_1/9-368______
Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у п’ятих класах загальноосвітніх навчальних закладів ПРОГРАМИ: МАТЕМАТИКА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Академічний рівень Концепція розвитку освіти України на період до 2015-2025 років.(проект) Наказ про проведення районного конкурсу на кращу методичну розробку. Наказ про затвердження Положенняпро районний конкурс на кращу методичну розробку. ПОЛОЖЕННЯ про районний конкурс на кращу методичну розробку, сценарій з математики серед педагогів навчальних закладів району
|
|
Відділ освіти |
Гадяч © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz |