Щодо організованого завершення 2019/2020 н.р. та зарахування до ЗЗСО >>> shodo-organizovanogo-zavershennya-20192020-navchalnogo-roku-ta-zarahuvannya-do-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti
ДПА 2020: МОН визначено перелік шкільних іспитів
2018/2019 н.р.
2019.PP.UA
ДПА-2019 для 9 класу в Україні: обов'язкові предмети, зміни та новини
2017-2018 н.р.
проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році
у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році
Порядок проведення Державної підсумкової атестації у 2017/2018навчальному році
Державна підсумкова атестація у формі зовнішнього незалежного оцінювання
Для випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2018 року результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів будуть зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію за шкалою 1–12 балів. Першим обов’язковим предметом ДПА є українська мова і література (частина з української мови). Другим – за вибором випускника: математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття). Третій предмет випускники обирають самостійно із запропонованого вище переліку.
Випускники старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2018 року, які бажають зарахувати результат зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови як оцінку за державну підсумкову атестацію та вивчали цю мову на профільному рівні, мають складати відповідний предметний тест рівня В2. Випускники, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту (академічному), і бажають зарахувати результат зовнішнього незалежного оцінювання як оцінку за державну підсумкову атестацію, складатимуть тест рівня В1.
Також 2018 року державну підсумкову атестацію з української мови і літератури у формі зовнішнього незалежного оцінювання проходитимуть учні (слухачі, студенти) професійно-технічних і вищих навчальних закладів, які 2018 року здобудуть повну загальну середню освіту.
Установлення «порогового бала»
Для визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року з кожного предмета буде встановлено «пороговий бал», тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт. Учасники тестування, які не подолають «поріг», не зможуть використати результат зовнішнього оцінювання з цього предмета для вступу до вищих навчальних закладів. Усі абітурієнти, результати яких будуть не нижчими від «порогового бала», отримають оцінку за шкалою 100–200 балів і матимуть право брати участь у конкурсному відборі під час вступу на навчання.
Детальніша інформація про метод визначення експертами «порогового бала» подана в наказі Українського центру оцінювання якості освіти від 24.05.2016 р. № 99 «Про затвердження методики переведення тестових балів, отриманих учасниками зовнішнього незалежного оцінювання за виконання завдань сертифікаційної роботи, у рейтингові оцінки (за шкалою 100-200 балів)».
ДОВІДКА
«Про підсумки проведення державної підсумкової
атестації у загальноосвітніх навчальних
закладах Гадяцького району у 2016/2017 навчальному році
(за рівень базової загальної середньої освіти)»
Державна підсумкова атестація (ДПА) в 2016/2017 навчальному році проводилася відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602, та наказу МОН України від 20.10.2016 № 1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» із змінами, внесеними наказом МОН від 30.12.2016 № 1696 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 жовтня 2016 року № 1272».
Державна підсумкова атестація за рівень базової загальної середньої освіти у загальноосвітніх закладах Гадяцького району проводилася з трьох предметів:
1) українська мова;
2) математика;
3) предмет за вибором педагогічної ради навчального закладу з одного з зазначених навчальних предметів: українська література, зарубіжна література, іноземна мова (залежно від навчального закладу), історія України, всесвітня історія, правознавство (практичний курс), географія, біологія, хімія, фізика, інформатика.
Предмет за вибором педагогічної ради навчального закладу
ДПА з української мови (диктант) складали 176 учнів 9 класів. Успішність учнів по району з предмету – 100%, якісний показник – 77% (Додаток 1).
ДПА з математики складали 176 учнів 9 класів. Атестація проходила у письмовій формі. Успішність учнів по району з предмету – 97,7%, якісний показник – 65,3% (Додаток 2).
ДПА з біології складали 29 учнів 9 класів. Атестація проходила у письмовій формі. Успішність учнів по району з предмету – 100%, якісний показник – 62,07% (Додаток 3).
ДПА з географії складали 8 учнів 9 класів. Атестація проходила у письмовій формі. Успішність учнів по району з предмету – 100%, якісний показник – 37,5% (Додаток 4).
ДПА з англійської мови складали 99 учнів 9 класів. Атестація проходила у письмовій формі. Успішність учнів по району з предмету – 100%, якісний показник – 75% (Додаток 1).
ДПА з історії України складали 19 учнів 9 класів. Атестація проходила у письмовій формі. Успішність учнів по району з предмету – 100%, якісний показник – 63,2% (Додаток 1).