Відділ освіти м. Гадяч


Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6562
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




Корисні лінки

Архів новин 2015
Архів новин 2014
Архів новин 2013
Архів новин Січень – Травень 2011

Хімія

2019/2020н.р.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З

ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України  щодо викладання хімії у 2019/2020 н.р.

2018/2019н.р.

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії та біології в 2018/2019 навчальному році.

Про методичні рекомендації щодо оформлення сторінок журналу з хімії та біології у 2018/2019 навчальному році.(від 12.09.2018)

Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2018/2019 навчальному році

Усі уроки хімії

Методичні рекомендації, календарне планування, програми

Конспекти уроків природознавства 5 клас
Конспекти уроків хімії 7 клас
Конспекти уроків хімії 8 клас
Конспекти уроків хімії 9 клас
Конспекти уроків хімії 10 клас
Конспекти уроків хімії 11 клас

Позаурочна робота з хімії

Методика викладання хімії

КОНСПЕКТИ УРОКІВ

2017-2018н.р.

Методичні рекомендації

щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

в 2017-2018 навчальному році

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання хімії у 2017 2018 н.р.( Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)

Про організацію навчально-виховного процесу з хімії та біології

в загальноосвітніх навчальних закладах Полтавської області

у 2017-2018 навчальному році (рекомендації ПОІППО ім.М.В.Осроградського

Хімія 9 клас

image_pdfimage_print

https://www.schoollife.org.ua/799-2017/

Календарно-тематичне планування уроків хімії для 7- 9 класів за оновленою програмою 2017 року

SCHOOLLIFE.ORG.UA

                                                                                                                                  

Ключові зміни до оновлених програм з хімії:

ХІМІЯ. 7-9 КЛАСИ

Зусилля членів робочої групи зосереджувались на виявленні резервів змісту навчальної програми з хімії щодо впровадження компетентнісного підходу; предметному наповненні інтегральних змістових ліній; опрацюванні пропозицій, висловлених під час громадського обговорення програми.

1. Проаналізовано всі зауваження до навчальної програми, враховано слушні пропозиції, спрямовані на тлумачення основних закономірностей, усунення зайвої деталізації фактичного матеріалу, уточнення формулювань, загального редагування тексту.

2. У теоретичній частині програми вилучено деякі приклади хімічних сполук і реакцій, що переобтяжують чи дублюють зміст. Акцентовано екологічний і здоров’язбережувальний аспекти. У темі з органічної хімії структуровано чинний зміст; посилено увагу до актуального нині питання переробки нафти і застосування її продуктів (описовий матеріал, без використання хімічних формул). Практичну частину оновлено завдяки дослідам з використанням засобів ужиткової хімії (у чинних межах).

3. Не враховано пропозиції, що суперечать Державному стандарту, не відповідають віковим особливостям учнів, стосуються навчання хімії у старшій школі або проблем методики навчання.

4. Розкрито компетентнісний потенціал навчального предмета, укладено таблицю, в якій кожну ключову компетентність скорельовано з предметним змістом і навчальними ресурсами для її формування.

5. Результати навчання визначено згідно зі структурою компетентності, за складниками: знаннєвим, діяльнісним, ціннісним. Посилено діяльнісний і ціннісний компоненти.

6. У кожній темі програми визначено предметний зміст, що розкриває наскрізні змістові лінії. Діяльнісний і ціннісний компоненти результатів навчання скорельовано з цими лініями.

7. Переструктуровано рубрики програми, що спростить використання її.

8. Доопрацьовано пояснювальну записку до програми з урахуванням змін у її структурі і компетентнісного спрямування навчання хімії.

9. Не враховано пропозицію від групи біологів щодо міжпредметних зв’язків курсів біології і хімії з таких причин:

1) вивчення теми, присвяченої органічній хімії, наприкінці 9-го класу дістало численні нарікання у зв’язку зі складністю структури органічних речовин. Перенесення теми на початок навчального року ще більше загострить проблему;

2) перестановка теми не є доцільною, оскільки складні органічні речовини, важливі для курсу біології, вивчають у курсі хімії наприкінці теми «Початкові поняття про органічні сполуки», а в курсі біології – на початку навчального року.

 

 Методичні рекомендації для вчителів природничого напрямку  по оформленню календарних планів.

Методичні рекомендації, щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії 

 

 

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Гадяч
free counters Національна дитяча "Гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія






Відділ освіти  
 Гадяч © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz