2019/2020
Наказ сектору освіти "Про призупинення навчального процесу"
Шкільні сайти. Дистанційне навчання. Методичні рекомендації
Методичні рекомендації, щодо організації дистанційного навчання у ЗЗСО
Добірка севісів для використання під час дистанційного навчання
Про роботу цифрового офісу ПОІППО ім. М.В.Остроградського
Додаток 1 до листа ПОІППО 02.04.20№01-22/418
З метою допомоги учням закладів загальної середньої освіти в районі створено освітню платформу сектору освіти, матеріали якої допоможуть учням під час дистанційної освіти. Учителями району розроблені онлайн-уроки з предметів та ін. Все за посиланням: https://study-hadiach.com.ua/
Все про дистанційне навчання ви дізнаєтесь зі стрінки групи "Відділ освіти Гадяцької РДА" у Facebook.Всі новини за посиланням у групі:https://www.facebook.com/groups/573773802804234/
Як заповнювати журнал після карантину. Ви можете переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aV6JWhAO8Eo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2woFDxFp8felMR8aG0rgYFDshbGBjU_-KkKgC-c6YtMUhS4SHazK4XVg4
Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року.
Міністерство освіти і науки України
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та ГО “Смарт освіта” за підтримки Міністерства освіти і науки України розробили дистанційні уроки з біології про коронавірус… Ещё
Щодо проведення атестації педагогічних працівників в умовах карантину
НАВЧАЄМО ДИСТАНЦІЙНО!!! (Використано матеріали сайту за посиланням>>>https://vberz-osvita.gov.ua/distancijnij-majdanchik-dlya-navchannya-vchiteliv-16-54-33-26-04-2020/
Домашній експеримент: #ХіміяНаКухні_Ч3
Домашній експеримент з хімії - це завжди цікаво! Цього тижня продовжуємо експериментувати разом з Дзямбою Н.В., учителем хімії та біології Розтоцько-Пастільської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Сьогоні пропонуємо вам дослід до теми «Солі» (8 клас). Учителька намагається показати приклади розкладання солей гідрокарбонатів та усунення постійної твердості, яку спричинюють сульфати та хлориди Кальцію та Магнію. Звертаємо увагу, що цей матеріал буде актуальним при вивченні теми «Вода» (7 клас, навчальний проєкт «Дослідження якості води з різних джерел»). Урок для семикласників можна урізноманітнити завданням визначення твердості води. Ця тема доречна і для учнів 9 класу при виконанні домашнього експерименту «Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника». Таким чином, один простий експеримент стає в нагоді при опрацюванні різного навчального матеріалу.
У курсі хімії вивчається дуже багато питань, життєво необхідних у повсякденному та професійному житті сучасної людини. Учень має зрозуміти, що навколо постійно відбуваються хімічні реакції. Тоді він зрозуміє значення науки хімії, яка вивчає речовини та їх перетворення.
5 травня 2020 року
Онлайн-тести для дистанційної роботи на уроках математики
Онлайн-інструменти для дистанційної взаємодії як ніколи актуальні в роботі вчителя. Для їх створення є безліч ресурсів, за допомогою яких все набагато простіше! Наприклад, створюючи тести, ви навіть на відстані зможете легко та швидко перевірити, наскільки добре учні засвоїли нову тему, подати домашню роботу, миттєво отримати інформацію про виконання завдань та відстежите прогрес успішності кожного учня окремо.
Поговоримо сьогодні про досвід Старчак М.М., учителя математики та інформатики Волосянківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. У її арсеналі досвіду різноманітні форми організації тестування учнів з математики: онлайн-тести «На Урок», Google Форми, matematikatests.in.ua, learningapps.org.
Створювати, задавати, аналізувати – ось завдання, які покликані виконувати ресурси з організації тестування. З іншого боку, так чи інакше, за карантин необхідно шукати варіанти дистанційної взаємодії і постійно перебувати в інтернеті. Онлайн-тести можуть допомогти і в цьому.
4 травня 2020 року
Відеоогляд тренувань із футболу в домашніх умовах
Карантин уніс чималі зміни в повсякденний спосіб життя. Він наклав на нас певні обмеження, у тому числі й на заняття спортом. Однак це не привід відмовитися від активності, адже займатися спортом слід регулярно – інакше ефективність вправ різко зменшиться. Чим частіше спортсмен тренується, тим швидше й точніше виконує вправи.
Регулярні тренування допомагають балансувати період високих (ударних) і низьких (відновлювальних) навантажень, повинні проходити в один і той же час з однаковими інтервалами між ними. Після того, як організм людини звикне до нового ритму, він сам буде готуватися до наступних тренувань і відпочинку, а їх ефективність може підвищиться на 20%. Коли ж спортсмен пропускає заняття, то:
- знижується досягнутий раніше рівень тренованості;
- порушується баланс між енерговитратами й споживаними калоріями;
- збивається ритм денний і тижневий, а в результаті може погіршуватися настрій, сон і апетит;
- є вірогідність не досягнути запланованого результату до встановленого терміну, загальна й сумарна ефективність занять падає!..
Особливо це помітно в дитячих групах, де йде постійний навчальний процес і засвоєння нових знань. Дітям дуже важко надолужити пропущені тренування, а в разі тривалої паузи – це фізично неможливо!
Органічною складовою фізичної культури та спорту, частиною культурного життя суспільства, що сприяє збереженню й зміцненню здоров’я людини, розвитку її фізичних і морально-вольових здібностей, організації змістовного дозвілля, став футбол – гра мільйонів. Сучасний футбол – дуже цікава гра й у той же час важка та складна. Потрібно часто вступати в боротьбу за м’яч як у повітрі, так і на землі, швидко виконувати складні технічні прийоми, обмежені в часі й просторі, з протидією суперника – і все це повинно бути підкріплено гарною функціональною підготовкою гравця.
Тренувальні заняття – не випадковий процес, а основна форма підготовки футболістів. Правильна побудова, якість тренування та ступінь його впливу на зростання спортивних результатів залежить від детально обміркованої, конкретної системи навчання й виховання футболістів.
У зв’язку з карантином гравці повинні систематично тренуватися в домашніх умовах, щоб не втратити форми та не забути футбольних навичок. Подібне навчання проходить таким способом: відповідно до складеного плану педагоги задають завдання онлайн, а юні футболісти їх виконують. Звітують вихованці наставникам за допомогою відео, яке знімають під час свого тренування.
Отже, саме регулярні тренування допоможуть дитині стати чудовим спортсменом і досягнути своїх мрій! Окрім того, регулярні спортивні навантаження цілюще впливають на стан усього організму: зміцнюють м’язи, поліпшують м’язову витривалість, розвивають серцево-судинну систему тощо, тому під час карантину та пов’язаного з ним зменшення денної активності й рухливості вони просто необхідні. До того ж тренування сприяють виробленню ендорфінів – гормонів радості, які зменшують ризик розвитку депресій і пригнічених станів, а також допомагають знизити тривожність. А це зараз мало чи не головний привід відволіктися на годину й зайнятися спортом у домашніх умовах!
Пропонуємо вам відеоогляд тренувань юного футболіста Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів (з досвіду роботи вчителя фізичної культури, тренера Великоберезнянської ДЮСШ Шевченка В.М.).
1 травня 2020 року
Google Sites: розкривамо можливості інтернет-контенту
В одній із новин тема дня ми відповідали на запитання: як почати роботу з веб-сайтом у сервісі Google? Ось декілька речей, про які хочемо нагадати.
Для того щоб приступити до створення сайтів на Google Sites, необхідно мати свій акаунт в Google або ж зареєструватися. Далі необхідно увійти у свій обліковий запис і на своїй сторінці в продуктах Google вибрати сервіс Сайти Google, за допомогою якого й буде створюватися сайт. Дії по створенню сайтів прості й докладно проінструктовані.
Google рекомендує сервіс Google Sites для створення сайтів освітніх установ або інших командних сайтів, у яких потрібне колективне редагування інформації.
Сьогодні ми пропонуємо досвід Буш О.І., учителя інформатики Малоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Учителька створила сайт навігтор – віртуальний кабінет інформатики для навчання у чнів в умовах дистанційного навчання. Педагог розробила інструктивні листи із зазначенням теми уроку та завдань відповідно до навчальних програм, із посиланням на необхідні додаткові навчальні матеріали. З навчальним контентом можна ознайомитися в Google Сlassroom.
30 квітня 2020 року
Вчи.юа: математика в інтерактивній формі для учнів початкової школи
Вчи.юа – це міжнародна онлайн платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі. Весь курс початкової школи розкладений на безліч взаємопов'язаних інтерактивних завдань, що дозволяє будувати індивідуальну освітню траекторію для кожного учня.
Понад 1000 завдань з усіх тем математики початкової школи, розроблених професійними методистами відповідно до навчальної програми. Вчи.юа будує діалог з учнем. Система реагує на дії учня і в разі правильного розв'язання хвалить його та пропонує нове завдання, а в разі помилки задає уточнюючі питання, які допоможуть учневі прийти до правильного розв'язку. Вчи.юа влаштований таким чином, щоб учень вивчав матеріал, переходячи від теми до теми до повного засвоєння курсу. Після проходження уроків учень з легкістю справляється з завданнями будь-якого типу шкільних підручників.
Це навчання на практиці в ігровій формі, що породжує справжній інтерес до математики. Про те, як таким освітнім ресурсом користуються учні 2 класу, ділиться Мушак М.Ю., вчителька початкових класів Великоберезнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
29 квітня 2020 року
Онлайн-заняття: дистанційне навчання в закладах дошкільної освіти
В умовах карантинних обмежень у зв’язку з пандемією COVID-19 запропоновано багато рішень щодо навчання дітей шкільного віку за допомогою телебачення або Інтернет ресурсів. А що робити батькам з дітьми, які ходять до дитячого садочку? Саме для батьків Ушакова Т.І., вихователь ДНЗ №2 «Берізка» смт Великий Березний знайшла рішення і запустила ютуб-канал, на якому публікує онлайн-заняття для дошкільнят.
Заняття в онлайн режимі створені із врахування режимних моментів, вікових особливостей та освітніх потреби вихованців. Це особливо стосується уваги, реакції та комунікації. Вихователь звертає увагу на важливість тісного партнерства з батьками. Матеріали постійно оновлюються та доповнюються відео заняттями відповідно до програми навчання.
Для нас важливо якість організації онлайн-навчання дошкільнят. Рішення проводити відео заняття – дозволяє цю якість реалізувати.
Подбаймо, щоб наші діти зростали здоровими, думаючими та щасливими, будуймо платформу успіху у навчанні та подальшому житті.
28 квітня 2020 року
Бінарний урок в умовах дистанційного навчання
Ви відчуваєте, як динамічно ми пристосовуємося до усього нового, як цілісно й впевнено опановуємо цифрові технології, особливо ті, які пов'язані з дистанційним навчанням. Зрозуміло, що педагоги повинні адаптуватися до сучасних освітніх викликів, набути досвіду, який найоптимальніше забезпечить ефективну співпрацю під час уроку. Адже дистанційне навчання – це насамперед навчання!
І тут постають одвічні запитання: Як зробити урок цікавим і продуктивним? Як його провести без зайвого навантаження на учнів? Як спонукати дітей до ефективного фідбеку. Сьогодні публікуємо ще один варіант відповіді у рубриці "Тема дня". Представляємо давно відому педагогічну ідею бінарного уроку, яка, на нашу думку, може бути реалізована в умовах освітньої ситуації, коли доводиться працювати онлайн. Проте, вона не виключає, а, навпаки, передбачає командну взаємодію. В умовах очного навчання досить проблемно узгодити навчальний час для проведення бінарного уроку двома педагогами, тому такі уроки проводяться вкрай рідко. Робота в дистанційному форматі, на нашу думку, дозволяє використати позитивні сторони бінарного уроку.
Оскільки будь-яка практика вимагає теорії, згадаймо деякі «ази» поняття «бінарний урок». Бінарний урок розглядається як практичне відображення інтегральної технології навчання та нестандартна форма навчання з реалізації міжпредметних зв’язків. Це поєднання знань у якісно нову цілісність з метою створення загального образу світу, розуміння людських взаємовідносин. На таких уроках розв’язуються цікаві, практично значущі та доступні учням проблеми. Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес учнів і формує в останніх креативну компетентність. Обидва педагоги є рівновартісними під час бінарного уроку: кожен з них забезпечує проблемність навчання, урізноманітнення форм навчальної роботи та забезпечення наступності між ними. Найбільш ефективно, вважається, проводити бінарний урок при завершенні теми – як узагальнюючий, що закріплює знання учнів і розвиває їхні предметні вміння. При спільній роботі вчителі наочно бачать рівень опанування учнями навчальним матеріалом, ступінь його засвоєння та прогалини в їхніх знаннях.
Як відомо, бінарні уроки характеризуються значними педагогічними можливостями: учні набувають багатогранних знань про об’єкт вивчення, у них формуються вміння переносити знання з однієї площини в іншу, аналізувати і порівнювати явища, поняття, події, вчинки. Учні не тільки поглиблюють уявлення про предмет, але й розширюють кругозір. Можна стверджувати, що бінарні уроки сприяють формуванню пізнавального інтересу, активному, емоційному сприйняттю учнями нових знань, розвитку в них творчого, самостійного, гнучкого мисленняю
Важливо, що під час проведення бінарного уроку в умовах навчання із застосуванням дистанційних технологій відбувається інтенсифікація навчального матеріалу (обробляється об’ємний матеріал за менший час, швидко знаходяться відповіді на проблемні питання) та зменшується навантаження учнів.
Отже, бінарний урок – це урок не заради зовнішнього ефекту, а заради пошуку оптимальних форм навчання учнів, активізації їх пізнавальної діяльності.
Так, бінарний урок із зарубіжної літератури та історії у 5 класі на тему «Сімейні цінності у повісті-казці Р. Дала «Чарлі і шоколадна фабрика». Родинне дерево», який провели у форматі відео-конференції за допомогою платформи Zoom учителі Великоберезнянської гімназії, надав можливість учням глибше розкрити для себе значення сім’ї, роду, сповнитися почуттям духовної єдності поколінь. Під час вибору тематики бінарного уроку було взято до уваги те, як літературний твір допомагає учням зрозуміти моральні цінності, людські чесноти, роль видатних особистостей у житті інших людей, відчути цінність вчинків у контексті не лише минулого, а й сьогодення. Водночас, в художніх образах та й навіть фантастичних подіях учні побачили реальні життєві ситуації.
27 квітня 2020 року
Дистанційне навчання з хореографії можливе! Головне – самоорганізація!
З моменту оголошення карантину вчителі хореографії почали освоювати нові інформаційні можливості та проводити навчання зі здобувачами освіти.
Освітній процес на практикозорієнтованому уроці дуже важко проводити дистанційно, особливо це стосується уроку хореографії, де учням треба пояснити матеріал та засвоїти практично, технічно, методично. Домашні умови також унеможливлюють роботу з простором, підлогою в танці, роботу в контактній імпровізації та ін. Але все одно учителі змогли й дистанційно танцювати з учнями.
Це можливо! Констатує Лабанич В.І., учитель хореографії Костринського ліцею, широко впроваджуючи в роботу відеоуроки. Як завжди, добірка цікавих матеріалів у Google Classroom.
24 квітня 2020 року
Microsoft Sway – презентації онлайн
Ви ще не працювали з Microsoft Sway? Корисно буде спробувати. Це цікава нова можливість створювати презентації, які будуть розміщуватися в Інтернеті, їх зручно переглядати з будь-якого пристрою, починаючи від десктопу з великим екраном, закінчуючи мініатюрним смартфоном. Презентація онлайн допоможе Вам опанувати програму швидко.
Переваги:
- легко вбудовуваний контент з інтернету – програма створена спеціально для тих, кому доводиться мати справу з різними веб-сервісами, саме тому тут присутні засоби для інтеграції постів з соціальних мереж, мультимедіа з відповідних майданчиків;
- безкоштовна схема поширення – на відміну від класичного Office або версії 365, дістати копію програми можна абсолютно безоплатно. Знадобиться лише активний аккаунт Майкрософт;
- підтримка всіх платформ – немає нічого зручніше, ніж наявність можливості працювати над одним документом відразу з декількох пристроїв, практика показує, що така перевага сподобалося багатьом;
- інтеграція в веб-сторінки – готовий результат можна опублікувати на власному сайті, досить просто скопіювати спеціальний HTML-код і встановити його в необхідному місці.
Таким чином, ми отримуємо легкий і надійний інструмент, для управління яким не потрібні додаткові знання і вміння. На відміну від класичного офісного набору, MS Sway знаходиться у вільному доступі і може працювати повністю автономно. Як завжди детальніше у Google Classroom. На вас чекає цікавий матеріал та приклад досвіду із зарубіжної літератури.
23 квітня 2020 року
Використання AR технологій на уроках географії
Комп'ютеризація освітнього процесу є потужним інтегратором інформації в усіх галузях знань. Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій у викладанні географії дозволяє покращити освітній процес, прискорити передачу знань і досвіду, а також підвищити якість навчання й освіти.
Візуалізація навчального матеріалу полегшує його сприйняття та засвоєння. Географія – наука, яка має ілюстрації теоретичного матеріалу. Правильно підібраний допомагає краще зрозуміти, що відбувається з нами на планеті. Звичайні 2D зображення класичних підручників, посібників та карт не дають повноцінного уявлення про структуру та склад Землі. Таким чином, для ефективного вивчення географії, на сучасну пору доцільно використовувати численні демонстрації, які є неможливими без використання мультимедійних презентацій, Інтернет-ресурсів, та програм-реалізаторів доповненої реальності.
Доповнена реальність (Augmented Reality, AR) дає можливість максимально візуалізувати об’єкт (будову Землі, візуалізація процесу викиду лави з вулкану та його будову, створення та опрацювання в реальному та доповненному середовищі), тобто перевести 2D зображення у 3D, а також “оживити” його. Завдяки тому, що AR дозволяє візуалізувати інформацію.
Використання такого засобу ІКТ під час вивчення нового матеріалу дає можливість покращити просторову уяву школярів, “побачити” та глибше зрозуміти почутий навчальний матеріал, що сприятиме кращому його засвоєнню та формуванню певних практичних навичок. Такий метод є ефективним при вивченні таких тем, як “Внутрішня будова Землі”, “Землетруси. Вулканізм і вулкани, гейзери”, “Африка”, “Ландшафти України” тощо.
Використання об’єктів доповненої реальності дає можливість викладачу швидко та доступно пояснити великий об’єм теоретичного матеріалу, а учням ефективно його засвоїти, розвиває у них творче мислення та підвищує мотивацію до навчання. Сьогодні доповнюємо реальність із Приступою Р.М., учителем географії Костринського ліцею.
22 квітня 2020 року
GIOS – онлайн платформа з вивчення математики
Платформа GIOS забезпечує якісну дистанційну освіту під час проведення карантину, на якій розміщено онлайн-курси з математики GIOS (Global Innovative Online School). Це інтерактивна онлайн-платформа, матеріали для якої створювали найкращі вчителі та методисти. Наразі на платформі присутні уроки для середньої школи, з 5-го по 9-й класи.
Яким чином працює GIOS?
Спочатку, учень дивиться відео уроки, що мiстять теорію. Кожне відео інтерактивне – переривається для того, щоб наш головний герой – сурикат на ім’я Джиос проконтролював – чи дивиться дитина відео, чи все їй зрозуміло? Такий формат допомагає дітям більше долучитися до навчального процесу.
Після теорії обов'язково йде практика, яка складається з завдань в тестовiй формi, на вiдповiднiсть, введення відповідей, на порядок дій, на знаходження помилки – які, до речі, розвивають критичне мислення – це ще одна крута фішка GIOS. Після складання підсумкової роботи, дитині нараховуються бали та даються екстра життя, які можна використовувати для повторного проходження уроків або придбання нових аватарок – діти від цього фанатіють, та й батькам теж подобається.
Отже, завдяки інтерактивній та геймiфiкованiй формі навчання, ми маємо мотивовану дитину яка хоче навчатись та виконує вправи самостійно!
Яким чином увійти на платформу, зареєструватися, як користуватися матеріалами розповідає Пінцак І.І., учитель математики та інформатики Великоберезнянської гімназії.
21 квітня 2020 року
Місія здійснена: навчаємо дітей вдома
Зараз і дорослі, і діти перебувають у психологічному напруженні – від невизначеності, від різкої зміни звичного режиму, від необхідності обмежити «живе» спілкування й вільне переміщення. Дистанційне навчання – це, насамперед, не про технічні засоби, а про те, як учителю налагодити зв’язок з учнями, підтримати їх і вдало спланувати роботу.
Важливо розуміти, що ця криза дає нам можливість обнулитись, вийти з цього в новій якості одне для одного. Це шанс – передивитись відносини, кордони одне одного. Ця можливість не пов’язана з віком, посадою або обставинами, а виключно з нашими станом і готовністю до змін.
Як допомогти в цій ситуації собі й дітям – радить Чума Н.В., практичний психолог Волосянківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
17 квітня 2020 року
Особливості використання інструменту для оцінки роботи класу в режимі реального часу ClassDojo та методика його застосування
Віртуальні технології та мобільні платформи дозволяють сучасному вчителю подивитися на навчання з нової точки зору і в нових формах. В нагоді учителю стане Сlass Dojo – це зручний і простий інструмент для оцінки роботи класу в режимі реального часу.
З допомогою даного сервісу учитель може швидко і просто оцінювати класну і домашню роботу, і навіть виставити відмітку про поведінку на уроці. Зручний, яскравий, українізований інтерфейс, симпатичні аватари, цікаві для сприймання дітьми, можливість роботи, як із стаціонарного комп’ютера так із планшета, чи смартфона. Сlass Dojo використовую як на уроках інформатики, так і під час гурткової роботи, тому що він дає можливість не просто оцінити діяльність дітей, а й побачити рейтинг кожного учасника в цікавій ігровій формі.
Щоб долучитись до роботи в Сlass Dojo слід пройти реєстрацію на сайті, попередньо авторизувавшись та обравши роль учителя, учня, батьків, чи адміністрації. Якщо вашого навчального закладу в переліку немає, то його слід зареєструвати і для нього буде виділений простір. В даному застосунку на правах учителя можна створювати бейджі, розробляти завдання, відображати рейтинг кожного учня в процесі роботи усьому класу, в якості учня ви зможете отримати персональний код для доступу до свого профілю, де ви зможете змінити аватар та зробити власні налаштування, батькам надається доступ для перегляду успішності своїх дітей.
Налаштування класу учителем проходить в чотири етапи: створення класної кімнати з назвою, додавання учнів, настройка заохочувальних бейджів, відправка кодів учням. Аватари кожному учню присвоюються випадковим чином, потім кожен учень може вибрати собі аватар до вподоби. У вікно додавання учнів можна сміливо копіювати вже готовий список класу – система його сприйме автоматично. Можна створювати необмежену кількість класів.
Отже, якщо Вам потрібний сервіс, який надасть швидкий відгук учням про їхню роботу в класі і мотивуватиме їх до ефективної навчальної діяльність вам слід звернутись до Class Dojo, запевняє Баленко Т.С., учитель фізики та інформатики Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
16 квітня 2020 року
Ви запитуєте – ми відповідаємо: як почати роботу з веб-сайтом у сервісі Google?
Google Sites – сервіс від Google, що пропонує своїм користувачам послугу безкоштовного створення і розміщення сайтів у мережі Інтернет. Сервіс є частиною Google Apps і покликаний замінити застарілу службу «Google Page Creator» . Основна відмінність створення сайтів в Google Sites - це можливість доступу до роботи над сайтом декількох користувачів. Користувач-власник сайту може запрошувати інших користувачів для спільної роботи, розподіляти права доступу до матеріалів, використовувати на сайті інформацію з інших сервісів Google (Google Docs, Google Calendar, Picassa і т.д.). Для оформлення сайту доступні кілька шаблонів веб-дизайну.
Безкоштовний хостинг від Google Sites має наступні обмеження:
- обсяг дискового простору - до 100 Мб для зберігання інформації на сайті й 10 Гб на кожний домен для зберігання інформації при використанні Google Служб;
- не підтримуються CSS і JavaScript;
- доменне ім'я сайту має вигляд sites.google.com/site_name.
Створення сайтів за допомогою Google Sites також обмежене:
- обмежені настроювання оформлення сайтів - змінюються тільки кольори, розміри й стиль шрифтів;
- заборонені анонімні коментарі, змінювати зміст (у тому числі додавати коментарі) можуть тільки авторизовані користувачі;
- немає стрічки RSS з оновленнями сайту.
Для того щоб приступити до створення сайтів на Google Sites, необхідно мати свій акаунт в Google або ж зареєструватися. Далі необхідно увійти у свій обліковий запис і на своїй сторінці в продуктах Google вибрати сервіс Сайти Google, за допомогою якого й буде створюватися сайт. Дії по створенню сайтів прості й докладно проінструктовані.
Google рекомендує сервіс Google Sites для створення сайтів освітніх установ або інших командних сайтів, у яких потрібне колективне редагування інформації.
Досвідом використання цього сервісу ділиться Качмар І.І., учитель хімії та інформатики Костринського ліцею.
15 квітня 2020 року
Помічник у роботі вчителя: декілька цікавих способів для організації навчального тестування з математики
Tестування – один із найвідоміших та найзручніших способів оцінювання знань і навчальних досягнень учнів. Воно допомагає перевірити, наскільки учні зрозуміли нову тему чи досягли майстерності. Тестами хоча б періодично користуються всі вчителі та школярі, адже такий вид роботи сприймається дуже добре.
Створюйте виклики своїм учням, адже тест – це не тільки інструмент для швидкої перевірки рівня засвоєння знань та визначення прогалин у навчанні. Це ще й безліч цікавих рішень та можливостей як для вчителя, так і для дітей.
"Кросфіт" для мозку пропонує Ріпич А.А., учитель математики Великоберезнянської гімназії. Пам'ятайте, що досвід – чудовий вчитель! Скористайтеся ідеями колеги та створіть власний неповторний педагогічний продукт.
14 квітня 2020 року
Онлайн-навчання з mozaBook
В умовах впровадження загальнонаціонального карантину, коли звичне для учнів та вчителів навчання стало неможливим, педагогам доводиться виходити за рамки звичних умов та шукати нові підходи до організації змістовного та якісного дистанційного навчання.
Нагадуємо, що компанія EdPro – єдиний офіційний партнер Mozaik, компанії-розробника програмного забезпечення, в Україні, надала безкоштовний доступ до програми mozaBook та платформи mozaWeb до 30 квітня! Також відкритий доступ до всіх підручників та посібників EdPro і методичних рекомендацій з біології, хімії та природознавства.
Сьогодні ми з вами розглянемо можливості організації освітнього процесу за допомогою програмного забезпечення mozaBook та ознайомимося із ідеями щодо можливостей використання цього навчального контенту від Решетовської С.М., учителя біології Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
13 квітня 2020 року
Писанка своїми руками: майстер-класи з писанкарства
Писанка – один з елементів обрядової традиції Великодня. З нагоди цього великого свята тема дня змінюється та перевтілюється з цифрової в арт-студію мисткинь. Ми запалюємо свічки, беремо в руки писачки і починаємо чаклувати. Запрошуємо і Вас приєднатися до цього сакрального дійства.
Великодні писанки стануть окрасою кожної оселі, а якщо ці писанки зроблені своїми руками, то їх цінність примножується. Ознайомтеся із досвідом колег і хтозна, можливо Вам вдасться створити писанку з унікальним розписом.
Майстер-класи представляють:
- Готра Віра Юріївна, учитель музичного мистецтва Забрідської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (майстер-к