Відділ освіти м. Гадяч


Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6494
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




Корисні лінки

Архів новин 2015
Архів новин 2014
Архів новин 2013
Архів новин Січень – Травень 2011

Нормативно-методичні засади атестації педагогічних працівників

Нормативні документи з питань атестації

Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників

Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників

Діяльність атестаційної комісії ІІ рівня

Вимоги до рівня освіти педагогічних працівників окремих категорій для проходження ними атестації на відповідність посаді з присвоєнням кваліфікаційних категорій Дані вимоги складено відповідно до пункту 4.1 Типового положення про атестаці

Етапи атестаційного періоду

Робота експертної групи у період атестації працівників_закладів осві

Зразки оформлення відповідних документів

Триває робота над реформуванням загальної середньої освіти та дебюрократизацією шкіл

Щодо питання атестації  педагогічних працівників, то необхідно зазначити, що базовим документом, який регламентує порядок атестації педагогічних працівників, є Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 року № 930, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року за № 1255/18550, зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року № 1473, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 року за  № 14/20327 та  Зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затверджені наказом МОН від 08.08.2013 № 1135.

Відповідно до п. 1.2 Типового положення, атестація педагогічних працівників — це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їхньої педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

Реалізація цього завдання потребує всебічного вивчення й аналізу результативності діяльності педагогічного працівника в міжатестаційний період.

Підвищити рівень ефективності атестації педпрацівників можливо за рахунок: вдосконалення науково-методичного супроводу фахового самовдосконалення педагогів у міжатестаційний період; здійснення комплексного оцінювання педагогічної діяльності працівників із застосуванням параметрів і критеріїв оцінювання результативності професійної діяльності  за весь міжатестаційний період; впровадження різних форм підвищення кваліфікації, зокрема дистанційного навчання, різноманітних тренінгів, семінарів тощо.

На цей час Міністерством розробляються нові підходи до оцінки професійного рівня учителя та системи підвищення кваліфікації педагогів.

 

Розяснення з питань атестації

Про вимоги до методичних розробок на присвоєння (відповідність раніше присвоєного) педагогічного звання «практичний психолог-методист»

Методичні рекомендації Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського щодо присвоєння (на відповідність раніше присвоєного) педагогічного звання "викладач-методист", "учитель-методист", "вихователь-методист", "практичний психолог-методист", "педагог-організатор-методист", "керівник гуртка-методист". (Вимоги до методичних розробок).

В И М О Г И до кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та педагогічних звань 

                1.Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії» встановлюється педагогічним працівникам, які:

-          мають високий якісний показник навченості учнів;

-          підготували переможців та призерів районних олімпіад;

-          брали участь в районних конкурсах  професійної майстерності;

-          давали відкриті уроки для вчителів району та області;

-          виступали на засіданнях шкільних і районних методоб’єднань;

-          брали участь у районних і обласних ярмарках педтехнологій;

-          оформили і поповнюють базу шкільного предметного кабінету;

-          досконало володіють ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу;

-          підготували презентацію власного педагогічного досвіду. 

Гадяцький науково – методичний центр рекомендує для схвалення

власні методичні розробки. 

2. Педагогічне звання «Старший учитель» може присвоюватись педпрацівникам, які відповідають вище названим вимогам і виявляють високу активність у поширенні досвіду роботи в навчальному закладі та надають при необхідності методичну допомогу педагогічним працівникам району. 

        3.Педагогічне звання «Вчитель-методист», «Вихователь-методист» присвоюються педагогічним працівникам, які мають вищу кваліфікаційну категорію, відповідають іншим вимогам необхідним для присвоєння звання «Старший учитель», а також:

-          беруть активну участь в узагальненні передового педагогічного досвіду (досвід вивчений, узагальнений і поширюється серед вчителів школи і району);

-          працюють над пошуком ефективних форм і методів навчально-виховної роботи (очолює роботу творчої групи, школи педагогічного досвіду, семінару і т.д.);

-          надають практичну допомогу педагогічним  працівникам інших освітніх установ в освоєнні прогресивного досвіду провідних педагогів;

-          мають власні методичні розробки згідно п.5.2 Типового положення про атестацію педагогічних працівників. 

Атестаційний бланк.

Атеcтація. База даних.

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ  РОБОТИ  ВЧИТЕЛЯ  ЗА  ОСТАННІ 5 РОКІВ або: 

Інформаційна картка навчально-методичної діяльності педагогічного працівника у міжатестаційний період

Література у фахових періодичних виданнях з питань атестації педагогічних працівників

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ                                                                                                           

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Гадяч
free counters Національна дитяча "Гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
|





Відділ освіти  
 Гадяч © 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz