2018/2019 н.р.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році
ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА
Українська мова
Українська література
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
-
05.08.2018
-
08.07.2018
-
08.07.2018
-
08.07.2018
-
27.03.2018
2017-2018 н.р.
Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладанняукраїнськоїмови у 2017 2018 н.р.( Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)
Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладанняукраїнськоїлітератури у 2017 2018 н.р.( Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)
Методичні рекомендації ПОІППО ім. М.В. Остроградського щодо організації навчально-виховного процесу з української мови і літератури у 2017/2018 навчальному році
Електронні підручники (https://imzo.gov.ua/):
- «Українська мова» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Авраменко О.М.)
- «Українська мова» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Глазова О.П.)
- «Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Караман С.О., Горошкіна О.М., Караман О.В., Попова Л.О.)
- «Українська мова» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Голуб Н.Б., Ярмолюк А.В.)
- «Українська мова» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Заболотний В.В., Заболотний О.В.)
-
Українська література 9 клас
- «Українська література» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Авраменко О.М.)
- «Українська література» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Слоньовська О.В., Мафтин Н.В., Вівчарик Н.М., Курінна Н.С., Шевчук Л.Т.)
- «Українська література» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Борзенко О.І., Лобусова О.В.)
- «Українська література» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Коваленко Л.Т., Бернадська Н.І.)
- «Українська література» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Міщенко О.І.)
https://www.schoollife.org.ua/801-2017/
Календарно-тематичне планування уроків української літератури для учнів 9 класу (за оновленою програмою)
Календарно-тематичне планування уроків української літератури для учнів 9 класу (за оновленою програмою)
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Автори: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар
Усього — 70 год.
На тиждень — 2 год.
Текстуальне вивчення творів — 56 год.
Повторення й узагальнення — 2 год.
Література рідного краю — 2 год.
Позакласне читання — 4 год.
Розвиток мовлення — 4 год (у межах годин на текстуальне вивчення)
Резервний час — 6 год.
Завантажити: Календарно-тематичне планування уроків української літератури для учнів 9 класу (за оновленою програмою) + Сертифікат (Розмір: 329.2 KB)
https://www.schoollife.org.ua/792-2017/
Календарно-тематичне планування уроків української мови та літератури для 5- 7 класів за оновленою програмою 2017 року
SCHOOLLIFE.ORG.UA
Педагогу на замітку! Хмарні технології на уроках української
Детальніше: http://short.media/education/pedagogu-na-zamitku-khmarni-tekhnologiyi-na-urokakh-ukrayinskoyi © short.media
Вивчаємо структуру художнього твору
Це завдання слугуватиме дитині добрим помічником під час читання та вивчення змісту будь-якого художнього твору. Воно допомагатиме розкладати його на важливі складові (у завданні пропонується описати три найбільш виразні елементи сюжету – зав’язку, кульмінацію та розв’язку), допомагатиме акцентувати увагу на тому, де й коли відбуваються події та хто є головними героями цієї історії. Також не менш значущим є те, що в завданні пропонується виокремити головну проблему, що порушена в даному творі, і відповідно проаналізувати запропонований варіант її вирішення. Працюючи над завданням, дитина вчитиметься міркувати й краще розуміти композицію художніх творів.
https://childdevelop.com.ua/worksheets/3989/
Сервіси для створення дидактичного матеріалу
/Усі уроки української мови та літератури
2016-2017н.р.
Збірник диктантів для ДПА з української мови (9 клас)
Рекомендації щодо календарного планування