Відділ освіти м. Гадяч


Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6562
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Форма входу




Корисні лінки

Архів новин 2015
Архів новин 2014
Архів новин 2013
Архів новин Січень – Травень 2011

Німецька мова

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо вивчення іноземних мов у 2019/2020 н.р.

2018/2019 н.р.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році

 

ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА

Іноземні мови

2017-2018 н.р

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання іноземних мов у 2017 2018 н.р.(Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)

Методичні рекомендації ПОІППО ім.М.В.Остроградського

щодо викладання іноземних мов у 2017-2018 навчальному році

Електронні підручники (https://imzo.gov.ua/):

Іноземна мова (німецька) 9 клас

image_pdfimage_print

       * Зміни до програм:ІНОЗЕМНІ МОВИ. 5-9 КЛАСИ

1. Удосконалено застосування компетентнісного підходу до навчання іноземної мови в контексті положень «Нової української школи» згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

2. Створено проект пояснювальної записки до програми – визначено ієрархію цілей навчання, завдання навчального предмета узгоджено із галузевою та освітньою метою, а також із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: викладання, вивчення, оцінювання.

3. Узгоджено термінологічний апарат, зокрема, назви комунікативних умінь, із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти.

4. Виокремлено в навчальних програмах чотири інтегровані змістові лінії, а саме: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність», які спрямовані на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння з різних предметів у реальних життєвих ситуаціях.

5. Додано новий розділ до змістової частини програми «Інтегровані змістові лінії та орієнтовні способи їх реалізації», в якому для кожного класу за тематикою ситуативного спілкування сформульовані відповідні комунікативні вміння.

6. Визначено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів відповідно до рівнів і дескрипторів комунікативних умінь Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти (комунікативна компетентність).

7. Окреслено лексичний, граматичний і фонологічній діапазон учня/учениці на кінець 9-го класу (лінгвістична компетенція).

8. Уточнено орієнтовний розподіл змісту по класах стосовно сфер спілкування, тематики ситуативного спілкування, мовленнєвих функцій та мовного інвентаря.

9. Внесено до складу граматичного мінімуму (англійська мова) у 5-му класі спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови вивчення часових форм Present та Past Continuous, які були вилучені з програм для початкової школи у процесі їх оновлення.

10.Перенесено зміст рубрик «Соціокультурна компетенція», «Загальнонавчальна компетенція» в опис компетентнісного потенціалу предмета «Іноземні мови» до відповідної компетентності з метою уникнення дублювань.

11.Введено орієнтовні параметри оцінювання в узгодженні з програмами початкової школи, конкретизовано кількісні показники з усного сприймання.

12.Змінено змістове наповнення теми «Засоби масової інформації» у 9 класі з метою її оптимізації і відповідно до інтересів сучасних учнів.

13.Виправлено друкарські та стилістичні неточності.

6 сайтов для работы с планами уроков

Сайти - англійською. Але навчальне відео, алгоритми подачі тем, підходи, на мій погляд, реально використовувати і в українських школах. До того ж, зараз існують можливості перекладу текстів сайтів, створення українських субтитрів в Ютуб.

 

https://external-frt3-2.xx.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQC-3JA5iT5J9vfj&w=476&h=249&url=http%3A%2F%2Fwww.edutainme.ru%2Fupload%2Fiblock%2F38c%2Fwp1847823.jpg&cfs=1&upscale=1&_nc_hash=AQB0R-Eo6KQFtDyt

 

EDUTAINME.RU

                                                                                                                                                                          

РЕКОМЕНДАЦІЇ. У вивченні мови важлива регулярність, адже краще займатися 10 хвилин щодня, ніж 2 години раз на місяць. Тому наша добірка мобільних додатків стане вам у неабиякій пригоді - вивчайте англійську будь-де і в будь-який час, навіть у транспорті або поки робите покупки:
http://www.britishcouncil.org.ua/english/learn-online/apps

2016-2017н.р

Іноземні мови

 

Викладання іноземних мов у 2016-2017 навчальному році буде здійснюватись за навчальними планами, що зазначені у листі МОН  від 09.06.2016 № 1/9-296. Просимо звернути увагу на лист МОН України від 17.08.2016 №1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах» (розділ «Іноземні мови»).  Наказ МОН України №855 від 07.08.2015 року "Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів", де йдеться про збільшення годин на вивчення іноземних мов у 2015-2016 навчальному році, вважати дійсним.

Наразі йде розвантаження та модернізація навчальних програм для початкової школи, але це буде стосуватися і інших класів. Визначальним залишається компетентісний підхід під час викладання іноземних мов.Також треба враховувати мотиваційну компетентність для спонукання дітей до розуміння важливості вивчення іноземних мов.

Реалізацію саме цих особливостей навчання іноземних мов забезпечує використання автентичних навчально-методичних комплектів видавництва країн, мова яких вивчається , а саме “Оксфорд Юніверсіті Прес”, “Пірсон Едюкейшн”,“Губер”, “Лангеншайт”, “Експрес Паблішінг”, «Кле» Великобританії, Німеччини та Франції, які рекомендовані МОН України.

Зміст навчання іноземної мови в школі реалізується через основні цілі направлені на розвиток в учнів культури спілкування в процесі формування всіх компонентів іншомовної комунікативної компетенції. Це передбачає формування як чисто лінгвістичних навиків (лексичних, фонетичних, граматичних), так і їхнє нормативне використання в усному та писемному мовленні. Зміст і структура предмета іноземна мова визначається:

  • комунікативними цілями і задачами;
  • варіативністю змісту навчання іноземної мови в різних типах шкіл;
  • кількістю годин, що відводиться на вивчення іноземних мов;
  • віковими особливостями учнів;
  • міжпредметними зв'язками.

Ознайомитися з програмним забезбеченням вивчення іноземних мов ((див. перелік на офіційному веб-сайті МОН України – www.mon/gov.ua).

Навчальні програми не встановлюють порядок (послідовність) вивчення предметної тематики у рамках навчального року,  а лише вказують на зміст, вивчення котрого є об’єктом тематичного контролю та оцінювання у рамках семестрового і підсумкового контролю.

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов

На  сьогодні уточнені схеми і критерії оцінювання, оскільки формат завдань з іноземних мов носить компетентнісний характер і в тій чи іншій мірі охоплює всі компоненти комунікативної компетенції в якості об'єктів контролю.

Обсяг тексту, рівень складності, лексична та граматична наповнюваність, тематика текстів для аудіювання та читання; обсяг висловлювань монологічного мовлення та кількість реплік у діалогічному мовленні, характер і тематика, лексична і граматична наповнюваність для говоріння; обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична насиченість та рівень граматичної компетентності для письма визначається вчителем відповідно до Програмових вимог, для кожного етапу навчання та типу навчального закладу.

Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація.Семестрове оцінювання проводиться за чотирма видами мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо.  Більше уваги приділяти аудіюванню текстів, які читаються носіями мови та письму. Котроль може бути у вигляді тестування. Більшість прийомів поточного оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання і виставляється єдиний тематичний бал. Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються.

Одним з важливих компонентів оцінювання є самооцінювання. Одним з найефективніших інструментів, що допомагає розвинути в учня здатність до самооцінювання в іншомовному навчанні є Європейське мовне портфоліо.

На сьогодні розроблено український варіант Європейського мовного портфоліо який пройшов апробацію у п'яти регіонах України (Харків, Одеса, Донецьк, Чернівці, Тернопіль) та підготовлено і видрукувано методичний посібник «Європейське Мовне Портфоліо: Методичний посібник. - Тернопіль: Лібра Терра,2015.». Більш детально ознайомитися з основними положеннями щодо використання Європейського мовного портфоліо можна на сайтах: www.coe.int/portfolio; wwwcilt.org.uk/elp.htm; www.nacell.org.uk/elp.htm; www.eelp.gap.it; www.europeestaalportfolio.nl та безпосередньо звернувшись до національного експерта проекту Карпюк О.Д. за адресою:  karpiuk@i.ua.

Звертаємо увагу, що наказом МОН від 03.06.08 №496 затверджено інструкцію з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно до загальних вимог до ведення класного журналу «Записи в журналі ведуться державною мовою. З іноземних мов частково допускається запис змісту уроку та завдання додому мовою вивчення предмета».

Всі записи в зошитах учні повинні проводити з урахуванням наступних вимог:

  • писати акуратно та розбірливо;
  • записувати дату виконання роботи (число та місяць). Дата в зошитах з іноземних мов записується так як це прийнято у країні мова котрої вивчається. Після дати необхідно вказати де виконується робота (класна чи домашня робота);

-        вказати номер вправи або вид роботи, що виконується.
Зошити та словники підписуються мовою яка вивчається.

Поділ класів на групи здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міносвіти і науки України від 20.02.02 р. № 128. При поглибленому вивченні іноземної мови з 1-го класу клас ділиться на групи з 8-10 учнів у кожній (не більше 3 груп); при вивченні іноземної що не є мовою навчання, а вивчається як предмет - клас чисельністю понад 27 учнів ділиться на 2 групи.

Радимо ознайомитися з електронними сторінками ініціатив “GoGlobal”та “Uaspeaking”.

Відповідно до Указу Президента України № 641/215 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» в області була проведена відповідна робота по розширенню мережі мовних таборів на базі ЗНЗ та популяризації англійської мови. Рекомендуємо на серпневих педагогічних заходах підвести підсумки цієї діяльності та протягом вересня-грудня спланувати відповідні заходи щодо завершення Року англійської мови в Україні.

З огляду на те, що майже всі стратегічні документи щодо вивчення іноземних мов, зорієнтовані на Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, більш детально ознайомитись із основними положеннями цього документу можна на сайтах: http://www.coe.int; www.britishcouncil.org.ua; www.goethe.de/kiev .

 

Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Гадяч
free counters Національна дитяча "Гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія






Відділ освіти  
 Гадяч © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz